چگونه می توان بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک بیماری ارثی است که می تواند برای آزمایش های پزشکی خاصی یافت می باشد. چگونه می توان بیماری کلیه پلی کیستیک شما تشخیص؟

برای بیماری کلیه پلی کیستیک، آزمایش خاصی می تواند به اندازه و تعداد کیست های کلیه که و ارزیابی میزان بافت سالم کلیه تشخیص دهد.

تست برای بیماری کلیه پلی کیستیک

● سونوگرافی. در سونوگرافی، دستگاه میله شکل، به نام مبدل شده است در بدن شما قرار می گیرد. امواج صوتی نامفهوم که به مبدل منعکس شده است، به عنوان صدای ساطع است.کامپیوتر ترجمه امواج صوتی منعکس شده را به تصاویر از کلیه ها.

● سی تی اسکن (CT). همانطور که شما بر روی یک میز متحرک، که در یک دستگاه به شکل یک شیرینی بی شیرینی بزرگ است که از طریق بدن خود را پروژه پرتوهای بسیار نازک اشعه X هدایت دروغ. دکتر شما قادر به دیدن تصاویر مقطعی از کلیه ها است.

● تشدید مغناطیسی (MR) .Medida در داخل یک سیلندر بزرگ یافت، میدانهای مغناطیسی و امواج رادیویی ایجاد نمایش ها مقطعی از کلیه های خود را.

گاهی اوقات، آزمایش ژنتیک لازم است، از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی است که می تواند به نسل بعدی منتقل می شود. بنابراین، اگر کسی در خانواده شما با بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شده است، شما در تغییر بالا گرفتن این بیماری در کلیه هستند.

چگونه برای حذف کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک؟

● یک رژیم غذایی سالم. در واقع، برخی مواد غذایی خاص می تواند کمک به حذف کیست کلیه وجود دارد، اما یک رژیم غذایی رایگان کلیه سالم می تواند به جلوگیری از برخی از علائم کمک کند و آهسته رشد کیست های کلیوی. همانطور که برای پیشنهادات، شما می توانید enfermedad-renal@hotmail.com ارسال.

● جراحی. یک جراح ممکن است برخی از ابزار برای تخلیه کیست یا کیست حذف بخشی از غیر فعال فاکتور رشد استفاده کنید.

● پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. این یک برنامه خارجی طبیعی با استفاده از صدها نفر از طب سنتی چینی (TCM) است. نه تنها می تواند به اندازه کیست کلیوی را کاهش دهد، بلکه عملکرد کلیه را بهبود بخشد. می خواهم به دانستن بیشتر در مورد آن؟ لطفا دریغ نکنید با ما تماس بگیرید.

http://enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1841.html





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: